Rahvusvahelise väikeriikide reklaamikonkursi BalticBest 2021 finaal toimub juba 25. augustil ning tööde esitamise tähtaeg on 16. augustil. Siinkohal toome ära vastused kõige sagedamini esitatud küsimustele seoses konkursiga.
Miks kasutatakse sel aastal tööde esitamiseks ja hindamiseks AdForumi keskkonda?
Kuna seni kasutusel olnud Defol.io keskkond hetkel ei toimi, kasutame parimat saadaolevat alternatiivi - Adforumi keskkonda. Kuna Adforum on ka Epica Awardsi emaettevõte ja Balticbest teeb koostööd Epicaga, oli see loomulik valik.
Millise perioodi töid võib konkursile esitada?
Tööd, mis olid aktiivsed ja avalikud kasvõi ühe päeva perioodil 1. juuli 2020 - 31. juuli 2021.
Kuidas käib tööde esitamise eest maksmine?
Tööde eest maksmine toimub umbes 2-5 päeva pärast töö üleslaadimist Adforumi keskkonda. Äripäev AS väljastab arveid 1 kord nädalas alates augustikuust.
Kui suur on huvi konkursi vastu võrreldes eelmis(t)e aasta(te)ga?
Varasematel aastatel on Balticbestile esitatud keskmiselt 200 tööd 4-5 riigist. Sel aastal loodame saada 250 tööd 6-7 riigist.
Tutvu konkursi reeglitega
SIINEsita oma töö konkursile SIIN Probleemide korral võta ühendust
[email protected] või 00372 502 8561.
Hoia end BalticBest konkursi uudistega kursis
eng.bestmarketing.ee.
Seotud lood
Globaalne väikeriikide reklaamikonkurss BalticBest 2021 toimub juba 25. augustil. Konkursi eesmärk on tunnustada silmapaistvaid loovlahendusi. Võistlustöid hindab rahvusvaheline žürii, kes hindab loovlahenduste originaalsust ja kvaliteeti.
Loovuskonkurss BalticBest tuleb taas 25. augustil, mil otse eetris selguvad konkursi võitjad. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 16. august. Kuldmunal kulla võitnud osalejad saavad oma tööd BalticBestile esitada 50% soodsamalt.
Balticbest reklaamikonkurss on avatud kõikidele agentuuridele riikidest, mille rahvaarv jääb alla 5 miljoni elaniku, sh Eesti, Läti, Leedu, Gruusia, Horvaatia, Sloveenia, Mauritius, Botswana ja paljud teised. Sel aastal on osalemas agentuurid mitmetest eksootilisest väikeriikidest.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.