• 21.07.21, 14:33

Globaalne väikeriikide reklaamikonkurss Baltic Best saadab parimad tasuta EPICAle

Balticbest reklaamikonkurss on avatud kõikidele agentuuridele riikidest, mille rahvaarv jääb alla 5 miljoni elaniku, sh Eesti, Läti, Leedu, Gruusia, Horvaatia, Sloveenia, Mauritius, Botswana ja paljud teised. Sel aastal on osalemas agentuurid mitmetest eksootilisest väikeriikidest.
Globaalne väikeriikide reklaamikonkurss Baltic Best saadab parimad tasuta EPICAle
Paljudel väikestel riikidel on sarnased väljakutsed – agentuurides väikesed meeskonnad, piiratud eelarve, klientide lühiajalise müügi keskne lturunduslik lähenemine. Samuti on väikestel riikidel üsna keeruline konkureerida suurriikidega, näiteks USA või Jaapaniga ka ülemaailmsetel reklaamifestivalidel.
Balticbest annab väikestel riikidele ainulaadse võimaluse omavahel võistelda. Tööde hindamine toimub otseülekandes 25. augustil, nii et võistlejad saavad žüriilt kohest tagasisidet. Vaata, kes žüriisse kuuluvad SIIT.
Kõik kullavõitjad saadetakse Äripäeva kulul EPICAle, ühele vanimale ja mainekaimale reklaamivõistlusele maailmas.
Tööde esitamise tähtaeg on 16. august.
Konkursi reeglitega saab tutvuda SIIN.
Esita töö SIIN.

Seotud lood

Uudised
  • 19.05.21, 11:34
Kuldmuna kullad saavad BalticBestil osaleda poole soodsamalt
Loovuskonkurss BalticBest tuleb taas 25. augustil, mil otse eetris selguvad konkursi võitjad. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 16. august. Kuldmunal kulla võitnud osalejad saavad oma tööd BalticBestile esitada 50% soodsamalt.
Uudised
  • 08.07.21, 13:08
Gruusia reklaamiagentuuri loovjuht: meie reklaamiinimesed on enamasti äritaustaga
Gruusiast pärit Eka Kipiani on rahvusvahelise loovuskonkursi BalticBest üks žüriiliikmetest, olles reklaamialal töötanud üle 15 aasta. JWT Metro on tema neljas agentuur, kus ta töötanud 10 aastat loovjuhina. Vestlesime Ekaga reklaamiteemadel läbi Gruusia prisma.
Uudised
  • 25.06.21, 10:53
Rahvusvaheliste kettide loovagentuuride töö: kas grupiüleselt või mitte?
Rahvusvahelistesse kettidesse kuuluvate Eesti loovagentuuride esindajad rääkisid, kas ja kuidas käib neil töö grupiüleselt ja kas hiljutine eriolukord on selles osas midagi muutnud.
Uudised
  • 31.05.21, 11:28
Baltikumi reklaamigurud: praegu on parim aeg olla julge
Kolm Baltikumi reklaamiguru ja eelmise aasta loovkonkursi BalticBesti võitjat rääkisid, et praegune aeg soosib üle võlli ideid ning reageerida tuleb kiiresti – pikka planeerimist brändid täna enam endale lubada ei saa.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele