Inimeste ostukäitumise muutuse tõttu on nõudlus digiturunduse järele oluliselt kasvanud, rääkis esmaspäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar.
Heinsaar rääkis pikemalt sellest, millised trendid digiturunduses on levimas, milliseid kanaleid kasutada lisaks Facebookile ja Google'ile ning kuidas meelitada klientideks suurtegijaid, näiteks lennutööstusest. Samuti kõneles ta sellest, kas ettevõttel tuleks osta turundus sisse või teha seda majas sees.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.