Eesti Olümpiakomitee turundusjuhi Margus Kiiveri sõnul otsustasid nad sel aastal läheneda Spordinädala kampaaniale teatava kiiksuga, mis ühiskonnas hetkel kirgi kütab. Loovlahenduse autor Havas Creative kasutas selleks klassikalist reklaamindusvõtet, sidudes sõnumiga aktuaalse teema.
Eesti Olümpiakomitee ja agentuuri Havas Creative’i koostöös valminud Spordinädala kampaania, mille sõnumid on „Vaktsineeri end laiskuse vastu“ ning „Liikumine annab energiasüsti“, eesmärk on suunata inimesi rohkem liikuma ning teadvustada, et liikumine on meeldiv harjumus. „Samuti soovime suunata inimesi spordinädal.ee lehele, kus saab infot Spordinädalal toimuvate sündmuste osas (näiteks Spordinädala väljakutse, Spordinädala jooks jne) ning samas on inimestel võimalus seal oma sündmus registreerida,“ tutvustas EOK-i turundusjuht Margus Kiiver kampaania eesmärke.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.