• 10.04.25, 11:25

CASE STUDY | Bränd kustutas oma sotsiaalmeediakontod – mis sai edasi?

Otsus kontod kustutada tehti seejuures ajal, mil enamik luksusbrände investeeris üha rohkem oma digitaalsesse kohalolekusse, eriti pandeemia tingimustes.
CASE STUDY | Bränd kustutas oma sotsiaalmeediakontod – mis sai edasi?
  • Foto: Bottega Veneta
Bottega Veneta on 1966. aastal Itaalias asutatud luksusmoebränd, mis on tuntud oma kõrgekvaliteediliste nahktoodete, eriti käekottide, poolest. Alates 2001. aastast kuulub Bottega Veneta Prantsuse luksuskontserni Kering, mille portfelli kuuluvad ka sellised brändid nagu Gucci, Saint Laurent ja Balenciaga.

Seotud lood

Uudised
  • 04.03.25, 07:10
CASE STUDY | 2024. aasta nutikaim meediatemp UKs: „Oleks pidanud ikka Specsaversis käima!“
Suurbritannia suurima optikapoodide keti „kaubikutriki“ kampaania sai alguse sotsiaalmeediast, levis kulutulena rahvusvahelisse meediasse ja tõi brändile suurt tähelepanu.
Uudised
  • 19.02.25, 09:48
CASE STUDY | Lugu rõivakaupmehest, kes vähem ostma julgustab
Võib tunduda ebaloogiline, et rõivakaupmees julgustab kliente ostma vähem uusi riideid ja pakub hoopis võimalust soetada kasutatud esemeid või oma vanu riideid parandada.
Uudised
  • 06.03.25, 11:49
CASE STUDY | SmartPosti rebrändingu tulem: ühtne identiteet Baltikumist Skandinaaviani
SmartPosti Baltikumi turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht Annika Parm räägib, kuidas Smartpost Itella muutus SmartPostiks ja millised olid kõige olulisemad eesmärgid, riskid ja õppetunnid taolise mahuka projekti käigus.
Uudised
  • 29.10.24, 08:05
CASE STUDY | Viking Line’i lahe-lahe-lahe suvekampaania
Otsustasime liita kolm kuud mõtteliselt kokku ning avada sama kontseptsiooni erineva nurga alt terve suve vältel, ütleb La Ecwadori loovdirektor Taavi Lehari Viking Line’i kampaania kohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele