CASE STUDY | Bränd kustutas oma sotsiaalmeediakontod – mis sai edasi?
Otsus kontod kustutada tehti seejuures ajal, mil enamik luksusbrände investeeris üha rohkem oma digitaalsesse kohalolekusse, eriti pandeemia tingimustes.
Bottega Veneta on 1966. aastal Itaalias asutatud luksusmoebränd, mis on tuntud oma kõrgekvaliteediliste nahktoodete, eriti käekottide, poolest. Alates 2001. aastast kuulub Bottega Veneta Prantsuse luksuskontserni Kering, mille portfelli kuuluvad ka sellised brändid nagu Gucci, Saint Laurent ja Balenciaga.
Suurbritannia suurima optikapoodide keti „kaubikutriki“ kampaania sai alguse sotsiaalmeediast, levis kulutulena rahvusvahelisse meediasse ja tõi brändile suurt tähelepanu.
Võib tunduda ebaloogiline, et rõivakaupmees julgustab kliente ostma vähem uusi riideid ja pakub hoopis võimalust soetada kasutatud esemeid või oma vanu riideid parandada.
SmartPosti Baltikumi turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht Annika Parm räägib, kuidas Smartpost Itella muutus SmartPostiks ja millised olid kõige olulisemad eesmärgid, riskid ja õppetunnid taolise mahuka projekti käigus.
Otsustasime liita kolm kuud mõtteliselt kokku ning avada sama kontseptsiooni erineva nurga alt terve suve vältel, ütleb La Ecwadori loovdirektor Taavi Lehari Viking Line’i kampaania kohta.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.