• 16.04.25, 12:28

CASE STUDY | SEB Pank läheneb ettevõtjatele naivismi abil

Alustavate ettevõtjate äriplaanid ja finantsprognoosid on tihtilugu armsalt naiivsed, nendib SEB Panga ärikliendi turunduse segmendi juht Mari Konsap.
CASE STUDY | SEB Pank läheneb ettevõtjatele naivismi abil
  • Foto: Optimist Creative
SEB Pank tuli märtsi alguses välja ettevõtjatele suunatud kampaaniaga „Naivism sobib kunsti, mitte äriplaani“, mis on suunatud juba tegutsevatele väikeste ja keskmistele ettevõtetele ja inimestele, kes alles koguvad julgust, et hakata ettevõtjaks oma põhitöö kõrvalt.

Seotud lood

Uudised
  • 02.04.25, 11:12
SEB turundusjuht: kui turundajal hakkab igav, läheb rahval huvitavaks
On küllalt projekte, mille edu saab näha alles viiendal või kuuendal aastal, ütleb SEB Panga kommunikatsiooni- ja turundusdivisjoni juht Silver Vohu oma kogemustele tuginedes.
Uudised
  • 31.03.25, 15:38
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix: võidu tõi mastaapne avaliku- ja erasektori põimumine
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Kaitseministeeriumi projekt „Kaitsetahe“ läks riigile maksma kõigest 1900 eurot. Projektijuht Mikk-Alvar Olle sõnul oli kampaania ROI aga ca 10 000%.
Uudised
  • 01.04.25, 13:17
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix: spontaanne kampaaniaotsus viis kommiraha eest turunduse tulevärgini
Maxima brändijuht käis külas ka Äripäeva raadio hommikuprogrammis
Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Maxima kampaania „...sest me käime Maximas!“ oli samaaegselt hoogne, odav, ühtne ja huumorikas.
Uudised
  • 19.03.25, 09:34
Aasta Turundustiim nominent SEB Pank: ammutame jõudu agendavabast koosolemisest
Võtsime Aasta Turundustiim 2024 nominentidelt uurida, miks just nemad seda tiitlit vääriksid. Parimatest parim tiim selgub juba peagi toimuval Passwordi konverentsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele