Avaliku esinemise ekspert: tugev sõnum ei päästa, kui esineja kõhkleb
Iga turundus- või kommunikatsioonijuht satub oma töös ühel hetkel lavale – olgu selleks juhatuse koosolek, meediaintervjuu või brändi esindamine konverentsil. Ent mis juhtub siis, kui su sisemine kriitik sosistab: „Sa ei ole piisav“?
Oluline on meeles pidada, et publik on tavaliselt positiivselt meelestatud ja ootab huviga, mida sa öelda kavatsed, kinnitab avaliku esinemise ekspert Anu Tähemaa.
Miks mõned ettevõtted on kogu aeg pealkirjades ja teistest kuuleme alles siis, kui on suur jama majas? Kuidas jõuda meediasse, et toetada oma äritegevust? Sellest räägivad Ann Hiiemaa ja Lily Mägi META Alpha'st ning Äripäeva idufirmade portaali FoundME toimetaja Tarmo Virki.
„Laisa tüdruku tööst“ hakati üle maailma rääkima mõned kuud tagasi. Lühidalt tähendab see seda, et töö ja eraelu on tasakaalus ning panuse eest makstakse õiglast palka, selgitab SEB kommunikatsioonijuht Maarja Kalamas.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.