• 14.04.25, 11:48

Kuidas mõõta meelelahutuse ja elamuste tasuvust turunduses?

Brändid panustavad üha rohkem kultuuri- ja spordiüritustesse, sest elamused loovad emotsioone, mis aitavad brändi inimestele lähemale tuua.
Ülemiste Keskuse turundusjuht Tiia Nõmm Passwordi konverentsil 26. märtsil 2025
  • Ülemiste Keskuse turundusjuht Tiia Nõmm Passwordi konverentsil 26. märtsil 2025
  • Foto: Raul Mee
Turunduskonverentsil Password 2025 toimunud vestlusringis arutlesid Ülemiste Keskuse turundusjuht Tiia Nõmm, LHV Panga turundustiimi juht Veronika Veskimets ja Unibet Eesti juht Ergo Maruste selle üle, kuidas selliseid tegevusi targalt planeerida ja nende tasuvust mõõta.

Seotud lood

Uudised
  • 10.04.25, 11:06
Õnnetunne kui müügivahend: Coca-Cola õppetund
Andmed on oluline alguspunkt, kuid tõeliselt mõjus turundus sünnib emotsioonist, märkis endine Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor Silvia Garcia hiljutisel Passwordi konverentsil.
Uudised
  • 11.04.25, 06:30
Miks heli roll brändistrateegias aina kasvab?
Tänapäevases infotihedas meediakeskkonnas, kus visuaalsed stiimulid konkureerivad piiratud tähelepanu nimel, muutub järjest olulisemaks sensoorse kommunikatsiooni mitmekesistamine, kirjutavad Helikuju asutajad muusikapsühholoog Dali Kask ning muusikaprodutsent Ikevald Rannap.
Uudised
  • 31.03.25, 10:07
TV ei kao – see tunneb sind lihtsalt paremini kui varem
TV on surnud iga viie aasta tagant juba viimased kolmkümmend aastat, meenutas Go3 sisujuht Justinas Docka endise Disney väikekanalite juhi kuulsat tsitaati Passwordi konverentsil.
Uudised
  • 04.04.25, 10:26
Adacti looja: teiste tulemusi ootama jäädes jääd turunduses lihtsalt maha
Turundajad otsivad pidevalt võimalusi, kuidas püüda tähelepanu, haarata kaasa ja jääda meelde. Tänavuse Passwordi laval kõneles tarkvaraettevõtte Adact asutaja ja juht Kalev Kärpuk, kuidas mängustamine (gamification) aitab seda kõike korraga teha.
Töökuulutused
  • 24.03.25, 14:21
Bigbank pakub tööd turundusspetsialistile
Kandideerimise tähtaeg: 17.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele