• 11.04.25, 10:08

Age Reklaam tunnetab turundussektori survet omal nahal

Agentuuri müügitulu kahanes möödunud aastal võrreldes varasema aastaga kolmandiku võrra. Ettevõtte juhi sõnul on põhjuseks klientide tellimuste vähenemine majanduslanguse tingimustes, kus turundussektor esimesena löögi saab.
Age Reklaam tunnetab turundussektori survet omal nahal
  • Foto: Kuvatõmmis
1992. aastal asutatud Age Reklaam OÜ põhitegevusalaks on reklaamiteenuse osutamine, sealhulgas terviklike turunduskommunikatsiooni- ja reklaamistrateegiate väljatöötamine, reklaamikampaaniate loomine, ettevalmistamine ja elluviimine.

Seotud lood

Majandustulemused
  • 09.04.25, 06:30
Jolos purjetab tõusulainel: rekord nii käibes kui kasumis
2024. aasta oli üritusturundusagentuurile Jolos järjekordselt edukas. Agentuuri tegevjuhi ja partneri Tanel Lillepalu sõnul panustatakse teadlikult jätkusuutlikule arengule.
Majandustulemused
  • 03.03.25, 13:16
AD Angels trotsib keerulisi olusid
2024. aasta oli turundus- ja disainiagentuuri AD Angels jaoks hoolimata sektori üleüldisest ebastabiilsest olukorrast edukas. AD Angelsi partneri ja tegevjuhi Annika Aviksoni sõnul aitasid sellele kaasa õiged inimesed ja head inimsuhted.
Majandustulemused
  • 11.07.24, 14:55
Insipired Universal McCann ei anna oma liidripositsiooni käest
Täisteenust pakkuv meediaagentuur Inspired Universal McCann’i müügitulu 2023. aastal oli 23,1 miljonit. Ettevõte on jätkuvalt suurima müügituluga meediaagentuur Eestis, mille juhipositsiooni hoiavad nad juba 2013. aastast.
Majandustulemused
  • 10.07.24, 10:45
Mediabrands Digital tegi taas võimsa hüppe
Eesti suurim täisteenust pakkuv digimeedia agentuur Mediabrands Digital kasvatas oma käivet taas üle 30%. Ettevõtte on 2020. aasta müügitulu kasvatanud tänaseks 2,6-kordseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele