Žürii on rääkinud ning konkursi "Aasta Digitegu 2021" võitjad on selgunud. Parimatest töödest selgub parimatest parim ehk Grand Prix 30. septembril digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2021.
Konkrusile laekus erinevatesse kategooriatesse 32 tööd, millest žürii valis iga kategooria parima. Võidutööd tulevad esitlusele 30. septembril konverentsil Best Internet 2021, mille põhjal valib žürii parimatest parima ehk Grand Prix.
Vaata, kes osutusid igas kategoorias võitjateks:
SISUTURUNDUS (CONTENT MARKETING)
Optimist Creative, "14 pole okei" Eesti Seksuaaltervise Liit
FACEBOOKI REKLAAM/MAKSTUD POSTITUS
Mindshare Estonia, Tervisemuuseumi Faktikampaania
GOOGLE ADS
ePPC Digital, OnOff rakenduse B2C Google Ads kampaaniate rakenduse parendamine 4x võrra
INSTAGRAMI TURUNDUS
Optimist Creative, "14 pole okei" Eesti Seksuaaltervise Liit
INTEGREERITUD DIGIKAMPAANIA
Nobel Digital, Sportland AS, E-poe käivitamine
ONLINE REKLAAM
Optimist Creative, "14 pole okei" Eesti Seksuaaltervise Liit
SEO
Mediabrands Digital, Evocon SEO tegevused
Vaata kogu Best Internet 2021 konverentsi programmi SIIT. Seotud lood
Aasta Digitegu 2021 konkurss on täies hoos. Töid saab esitada 20. septembrini ning võidutööd tulevad esitlemisele 30. septembril Tartus toimuval digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2021. Vaata, kes kuuluvad sel aastal Aasta Digitegu žürii koosseisu.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.