Loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann räägib, millised reklaamikanalid töötavad kõige paremini, rõhutades muu hulgas, et näeb raadiol taas helget tulevikku.
Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann
Raske on see turundaja eluke. Tarbijaid on aina keerulisem oma sõnumiga kinni püüda, inimesed on ennast reklaamide eest ära peitnud. Digis on nad end ära blokkinud. Telerivaatamine sureb välja, sest kõik istuvad Netflixis. Printreklaam on juba varjusurmas. Raadio sureb samuti kohe-kohe välja. Raadio surma on ennustatud juba aastaid, nagu ka Eesti Ekspressi ja Isamaa erakonna surma, kuid päris elus on asjad veidi teistmoodi.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.