Baltimaade suurima meediakontserni, AS-i Ekspress Grupp käive kasvas tänavu kolmandas kvartalis eelmise aastaga võrreldes 22%, digitaalsete tellimuste arv 75% ja 9 kuu puhaskasum kuus korda, selgub ettevõtte III kvartali vahearuandest.
- Mari-Liis Rüütsalu Foto: Andras Kralla
AS-i Ekspress Grupp 2021. aasta III kvartali konsolideeritud müügitulu oli 13,3 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama kvartaliga võrreldes 22%. Ekspress Grupi kasum enne intresse makse, kulumit ja amortisatsiooni (EBITDA) oli III kvartalis 2,25 miljonit eurot ja 9 kuuga 5,05 miljonit eurot, mis on vastavalt 38% ja 62% enam võrreldes 2020. aasta sama perioodiga. 9 kuu puhaskasum oli 1,82 miljonit eurot, mis on kuus korda enam kui samal perioodil eelmisel aastal. Digitaalsete tellimuste hulk kasvas septembri lõpuks 75% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ja jõudis 122 000 tellimuseni.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.