• 25.11.21, 15:33

Velveti tegevjuht: Eestis on puudus interdistsiplinaarsetest disainitiimidest, kes lahendaks nurjatuid probleeme

Velveti tegevjuht Pärtel Vurma räägib agentuuri rollist Eesti disainimaastikul, tulevikunägemusest ja jätkuvast kasvuambitsioonist.
Velveti tegevjuht Pärtel Vurma
  • Velveti tegevjuht Pärtel Vurma
Velvet värbab viimasel ajal aktiivselt uusi inimesi. Mis on Velveti ambitsioon? Kus näete oma tegemisi järgmise viie aasta pärast?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele