• 01.04.25, 15:17

Karl Multer: välismaine kogemus ei erine enam oluliselt Eestist saadavast

Tema hinnangul on välismaal töötamise ja kogemuse saamise võlu veidi kahanenud.
Karl Multer: välismaine kogemus ei erine enam oluliselt Eestist saadavast
  • Foto: Aivo Kallas, Kliffjaklaus
Aastakümneid turunduses tegutsenud Karl Multeri sõnul on turundusagentuuridel raske teha rahvusvaheliselt äri. Võimalus võib olla aga siis, kui agentuur läheb uutele turgudele koos oma klientidega.

Seotud lood

Uudised
  • 01.04.25, 06:15
TOP10: Millised olid esimese kvartali loetuimad lood?
Järjestasime artiklid, mis meie lugejatele 2025. aasta esimeses kvartalis kõige rohkem korda läksid. Loo lugemiseks kliki artikli peale.
Uudised
  • 13.02.25, 10:01
Mõjuisikuturunduse ekspert: agentuuride roll influencer-turunduses väheneb tuntavalt
Kui brändid muutuvad nutikamaks ja hakkavad asju ise korraldama, saavad nad aru, et on agentuuridele seni liiga palju maksnud, leiab maailma juhtiva influencer-turundusagentuuri IZEA ärinõustaja ja Passwordi esineja Stephanie Hoppe.
Uudised
  • 26.03.25, 18:28
Lubagem esitleda: Aasta Turundustegu ja Turundustiim 2024 võitjad
Tänasel Passwordi konverentsi esimesel päeval kuulutas auväärne žürii välja Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix’d nii äri- kui avaliku sektori kategoorias. Lisaks selgus Aasta Turundustiim 2024 tiitli saaja.
Uudised
  • 25.03.25, 14:34
Alar Pink: hea turundaja peab end kehtestada suutma
Turundusse investeerimisest ja selle vajalikkuse selgitamisest ettevõtte juhtkonnale pääsu ei ole, sest konkurents on suur, sõnab Passwordi konverentsil üles astuv Tallinna Ülikooli BFMi turunduslektor ja Mosaici tegevjuht Alar Pink.
Töökuulutused
  • 24.03.25, 14:21
Bigbank pakub tööd turundusspetsialistile
Kandideerimise tähtaeg: 04.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele