Aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub 23. ja 24. märtsil 2022 Kultuurikatlas. Konverentsi esimesel päeval astuvad teiste seas oma ettekandega lavale ka kaks värvikat inspiratsiooniesinejat - turundusprofessor Micael Dahlen Rootsist ja futurist Perttu Pölönen Soomest.
- Micael Dahlen ja Perttu Pölönen
Micael Dahlen on kirjanik ja turundusstrateegia professor Stockholm School of Economicsis, kus ta kaitses ise 2001. aastal doktorikraadi teemal "Marketing on the Web: empirical studies of advertising and promotion effectiveness". The Journal of Business Research valis ta Septembris 2021 oma valdkonnas maailma TOP 3 teadlase hulka ja ta on nomineeritud Business Professor of the Year Award The Economist’s Intelligence Uniti poolt. Professor Dahlen on kirjutanud raamatuid turundusest, õnnest, sarimõrvaritest ja seksist.
Passwordil võtab Dahlen fookusesse
turunduse ja tarbijad aastal 2030. Seni vaata tema
performance'i esinemist "About Happiness".
Perttu Pölönen on futurist, leiutaja ja kirjanik. 26-aastane Pölönen on Euroopa Liidu suurima noorte teadlaste konkursi võitja ja tunnustatud USA ajakiri EU’s biggest science competition for youth. 2018 MIT Tech Review valis ta 35 Innovators Under 35 in Europe hulka.
Passwordil räägib Pölönen
tehnoloogiast ja turundusest aastal 2030. Vaata tema esinemist "What can I get from you that I cannot get from Google" (TEDxEBSHelsinki).
Tänavune
Password, mis kannab pealkirja
"The Next Big Thing" keskendub trendidele ja muutustele turundajatele olulistes valdkondades.
Registreeru konverentsile soodushinnaga juba täna SIIN ja
vaata programmi SIIT. Programm täieneb jooksvalt. Püsi lainel!
Seotud lood
Aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub 23. ja 24. märtsil 2022 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil, mis kannab pealkirja "The Next Big Thing", räägime trendidest ja muutustest turundajatele olulistes valdkondades. Kuidas need trendid mõjutavad tootearendust, tarbijakäitumist ja turundust?
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.