Aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub 23. ja 24. märtsil 2022 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil, mis kannab pealkirja "The Next Big Thing", räägime trendidest ja muutustest turundajatele olulistes valdkondades. Kuidas need trendid mõjutavad tootearendust, tarbijakäitumist ja turundust?
Password toimub Kuluurikatlas kahes paralleelsessioonis: peasaalis toimuvad inspiratsiooniettekanded ja paralleelsaalis konkreetsetele teemadele pühendatud praktilised töötoad.
Läheneme suurele teemale valdkondade kaupa ja toome iga teema juures selgelt välja selle, kuidas see trend tarbijakäitumist mõjutab ja kuidas turundajad seda oma töös ära kasutada saavad.
Me ei plaani rääkida Marsi koloniseerimisest - tegu on “jalad maas” lähenemisega tulevikutrendidele. Igas ettekandes toome konkreetselt välja, milline on selle mõju turundusele ja tootearendusele ning millele juba homme on vaja tähelepanu pöörata.
Passwordil astuvad lavale oma ala tippspetsialistid nii Eestist kui välismaalt. Teiste seas näiteks Stockholm School of Economicsi turundusstrateegia professor
Micael Dahlen, AI ekspert
Elin Hauge Norrast ja futurist
Perttu Pölönen Soomest. Esinejate nimekiri täieneb.
Traditsiooniliselt kuulutatakse
Passwordil välja ka Aasta Turundustegu, Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim.
Registreeru konverentsile soodushinnaga juba täna
SIIN ja
vaata programmi SIIT. Programm täieneb pidevalt. Püsi lainel!
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.