• 09.12.21, 09:46

Uuring: Eesti turundajad plaanivad 6% turunduseelarve kasvu

Kantar Emori sel sügisel esmakordselt läbi viidud Eesti turunduspraktikate uuringus olid luubi all turundusmaastiku võtmenäitajad, kuidas turundajad oma tegevusi plaanivad ning otsuseid teevad.
Uuring: Eesti turundajad plaanivad 6% turunduseelarve kasvu
Turundusekspertidelt kogutud tagasisidest selgub, et järgmiseks aastaks plaanivad vähemalt pooled turundajad turunduseelarve kasvu ning vaid 5 protsendil on kavatsus seda koomale tõmmata. Nii kujuneb keskmiseks turunduseelarve kasvuks 5,8 protsenti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele