Uuring: Eesti turundajad plaanivad 6% turunduseelarve kasvu
Kantar Emori sel sügisel esmakordselt läbi viidud Eesti turunduspraktikate uuringus olid luubi all turundusmaastiku võtmenäitajad, kuidas turundajad oma tegevusi plaanivad ning otsuseid teevad.
Turundusekspertidelt kogutud tagasisidest selgub, et järgmiseks aastaks plaanivad vähemalt pooled turundajad turunduseelarve kasvu ning vaid 5 protsendil on kavatsus seda koomale tõmmata. Nii kujuneb keskmiseks turunduseelarve kasvuks 5,8 protsenti.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.