Kaheksa aastat tagasi ütles mulle üks ajakirjanik, et mitte kedagi ei huvita börsiteemad ja ajalehte saaks vaid uudisega „Börsijuht hammustas tänaval koera“, meenutas Tallinna Börsi juht Kaarel Ots.
Investeerimine on ülipopulaarne ja finantsvabadusest on saanud ühe põlvkonna unistus. Kas unistus vabadusest on määratud täituma? Milline roll on ajakirjandusel ja finfluencer’itel? Kellel lasub vastustus, kui investeerimisvihjed viivad raha kaotuseni?
On oluline, et need, kes peavad asjadest teadma, kohe selle teadmise ka saaksid, arvab EOK kommunikatsioonijuht Merili Luuk, kes pävis äsja Eesti parima kommunikatsioonijuhi tiitli avaliku ja kolmanda sektori kategoorias.
TOPi esiotsa galopeeris täisteenusagentuur, kus pakutakse tuge kogu kommunikatsioonispektris alates mainekujundusest kuni valitsussuhete ja kriisijuhtimiseni.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.