Bestmarketing.ee korraldab igal aastal üht suurimat ja oodatuimat turundussündmust Password, mis 2022. aastal toimub 23.-24. märtsil Kultuurikatlas. Traditsiooniliselt kuulutatakse konverentsil välja ka Aasta Turundustegu, mille valimisel palume esimest korda ka tudengite abi.
- Turunduskonverents Password 2021 Kultuurikatlas. Foto: Raul Mee
Tudengite kaasamiseks korraldame Eesti kõrgkoolide bakalaureuse- ja rakendusliku kõrgharidusõppe üliõpilaste seas väikese konkursi, mille raames jagame ära 10 TASUTA pääset turunduskonverentsile
Password 2022!Mida selleks tegema peab?
Pane kirja enda nimi ning kirjuta alla lahtrisse, milline Eesti turunduskampaania Sulle 2021. aastast kõige enam silma ning meelde jäi ning on Sinu hinnangul väärt Aasta Turundustegu tiitlit. Teise lahtrisse kirjuta, milline Eesti ettevõte teeb Sinu hinnangul maailma parimat turundust.
Bestmarketing.ee lehel avaldame koondartikli, milline on tudengite meelejäävaim turunduskampaania 2021 (anonüümselt).
Küsimustikule on võimalik vastata kuni 10. jaanuarini (k.a)!
10 õnnelikku tasuta turunduskonverentsi pääsme omanikku valitakse välja juhuslikkuse printsiibi alusel. Võitja selgub 12. jaanuari Bestmarketing.ee uudiskirjas!
Loosiõnne soovides
Bestmarketing.ee naiskond
Seotud lood
Aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub 23. ja 24. märtsil 2022 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil, mis kannab pealkirja "The Next Big Thing", räägime trendidest ja muutustest turundajatele olulistes valdkondades. Kuidas need trendid mõjutavad tootearendust, tarbijakäitumist ja turundust?
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.