Tänavune suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub 23.-24. märtsil Kultuurikatlas. Seekordne konverents kannab pealkirja „The Next Big Thing“, keskenduses tulevikutrendidele. Vaata, kes on end juba konverentsile kirja pannud.
- Turunduskonverents Password 2021 Foto: Raul Mee
Password toimub kahes paralleelsessioonis: peasaalis toimuvad inspiratsiooniettekanded ja paralleelsaalis konkreetsetele teemadele pühendatud praktilised töötoad.
Traditsiooniliselt kuulutatakse
Passwordil välja ka Aasta Turundustegu, Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim.
Konverentsi kogu info ja programmi leiad SIIT. Vaata, kes osalejatest on end konverentsile juba kirja pannud. Kui Sa end nimekirjast ei leidnud, siis
registreeru konverentsile juba täna SIIN. Soodushind 439 eurot (km-ga 526,80 eurot) kehtib veel vaid 14. jaanuarini (k.a).
Registreerides konverentsile 3 või enamat osalejat ühest maksjaettevõttest, kehtib osalustasule 5% soodustus.
Kohtumiseni konverentsil!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.