Tele2 otsustas viimati oma jõulukampaania ära jätta ja toetada selle asemel 55 000 euroga õdesid ja hooldustöötajaid, ehitades kogu turunduse üles heategevuse lainele. Tele2 turundusdirektor Ines Estrin avas veidi kampaania tagamaid.
- Tele2 turundusdirektor Ines Estrin käis 1247 liinil abiks. Foto: MARKUS MIKK
Ines Estrini sõnul soovib Tele2 challenger-brändina eristuda, inspireerida ja pakkuda ühiskonnale midagi enamat kui lihtsalt teenust. „Tagasiside kampaaniale on olnud väga positiivne, näeme, et see puudutas inimesi - nii meie oma inimesi, kliente kui ka teisi,“ sõnas ta ja lisas, et nende eesmärk polnud anda lihtsalt toetussumma, vaid kutsuda inimesi üles õdede ja hooldustöötajate peale mõtlema ning neid igakülgselt toetama.
Seotud lood
Tele2 jättis ära oma jõulukampaania ja tegi ühekordse annetuse
Eesti tervishoiusüsteemis töötavate õdede ja hooldustöötajate toetuseks loodud PAI algatus kaasas seni suurima ühekordse annetuse, kui Tele2 annetas 55 000 eurot õdede toetuseks. Ühtekokku on algatus õdede toetuseks kogunud ligi 670 000 eurot.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.