Kaubamaja turundusdirektori Enel Kolki sõnul on nende tiimi ühtedeks suurimateks tugevustest avatud meel, paindlikkus, julgus mõelda kastist väljas ja ühise vastutuse tundmine Kaubamaja hea käekäigu ja kasvu eest.
„On suur rõõm olla märgatud. Aitäh,“ rõõmustas Enel Kolk, lisades, et Kaubamaja turundustiimi teeb silmapaistvaks kombinatsioon ühistest väärtustest ja eesmärkidest ning mitmekülgsetest kompetentsidest. „Olles avatud ja paindlikud, julgeme mõelda raamidest välja ning teades, kellele ja miks me oma sõnumeid suuname, saavutame häid tulemusi,“ sõnas ta ja lisas, et nii sündisid eelmisel aastal rohkelt positiivset tagasisidet saanud Eestis ainulaadne digi-moeshow ja Roberta Eineri seni ainus Eesti pop-up, sügisene palju kõneainet pakkunud ja ühiskondlikku diskussiooni tekitanud kampaania “Avatud meelega“, uue Tallinna Kaubamaja Toidumaailma kalambuuridega värbamiskampaania ning veel palju muud.
„Tunneme ühiselt vastutust Kaubamaja hea käekäigu ja kasvu eest, usaldame oma tiimikaaslasi ning oskame koos heade tulemuste üle rõõmustada. Ma arvan, et see teebki meist parima tiimi,“ usub ta.
Aasta Turundustiim 2021 selgub
23. märtsil turunduskonverentsil
Password. Kui sa ei ole end veel konverentsile kirja pannud, siis seda saab teha soodushinnaga
SIIN. Vaata kogu infot ja programmi
SIIT. Seotud lood
Toome teieni Aasta Turundustiim 2021 kümme nominenti, kelle seast selgub võitja turunduskonverentsil Password, mis toimub 23. ja 24. märtsil Kultuurikatlas.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.