Pakendikeskuse turundusjuhi Ketlyn Toomsalu hinnangul on nad peamiselt silma jäänud päevakajaliste sotsiaalmeediapostituste ja naerutavate reklaamklippidega, mis on mõnusalt marineeritud sõnamängude ning huumoriga.
- Pakendikeskuse turundusjuht Ketlyn Toomsalu
Ketlyn Toomsalu sõnul on Pakendikeskus avatud meele ja julge pealehakkamisega ettevõte - see kiirgab ka läbi nende turunduse. „Meil on pikk ja viljakas koostöö agentuuriga Tabasco, kelle sulest need meeldejäävad ideed inimesteni jõuavad,“ avaldas Toomsalu ja lisas, et koostöö võtmesõnaks on hea üksteise tundmine ning kommunikatsioon.
„Usun, et oleme inimestele meelde jäänud päevakajaliste sotsiaalmeediapostituste ja naerutavate reklaamklippidega, mis on mõnusalt marineeritud sõnamängude ning huumoriga, et oma ehk pealtnäha tavalist toodet edukamalt esile tõsta,“ sõnas ta.
Aasta Turundustiim 2021 selgub
23. märtsil turunduskonverentsil
Password. Kui sa ei ole end veel konverentsile kirja pannud, siis seda saab teha
soodushinnaga SIIN. Vaata kogu
infot ja programmi SIIT.
Seotud lood
Kaubamaja turundusdirektori Enel Kolki sõnul on nende tiimi ühtedeks suurimateks tugevustest avatud meel, paindlikkus, julgus mõelda kastist väljas ja ühise vastutuse tundmine Kaubamaja hea käekäigu ja kasvu eest.
Toome teieni Aasta Turundustiim 2021 kümme nominenti, kelle seast selgub võitja turunduskonverentsil Password, mis toimub 23. ja 24. märtsil Kultuurikatlas.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.