Hollandi üks tuntuimaid digiturundajaid Diederik Martens tõi tänavusel Passwordil välja viis soovitust, kuidas ettevõttes turundust edukalt automatiseerida.
- Diederik Martens tänavusel Passwordil. Foto: Raul Mee
Tänapäeva ülisuure konkurentsi tingimustes pole Martensi sõnul ilmselt enam kellelegi üllatus, et klientide nõudmised on kõrgemad kui kunagi varem. „Ettevõtted peavad oma kliente hästi tundma, et vastata nende soovidele ja ootustele,“ sõnas ta ja lisas, et selleks tuleb aga esmalt klienti mõista. Martensi arvates on kriitilise tähtsusega kvaliteetsete kliendiandmete omamine ja analüüsimine, aga kuidas seda teha, kui inimesed on nõus jagama enda kohta aina vähem infot? Siinkohal tuleb appi tehnoloogia ja turunduse automatiseerimine, mille kohta tõi Martens välja viis soovitust:
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.