• 08.04.22, 11:05

Meediaagentuur on nagu investeerimisnõustaja

Olukorras, kus turundusagentuuride maastik on pidevas muutumises, uuris Hando Sinisalu Eesti tuntud ja kaua tegutsenud meediaagentuuride käest, millisena näevad nemad enda rolli tänasel turundusmaastikul.
Liis Oper peab meediaagentuuri kasvukeskuseks
  • Liis Oper peab meediaagentuuri kasvukeskuseks
Intense Growth Hubi juhtivpartner Liis Oper ütleb, et nemad enam “vana hea” meediagentuur pole. “Oleme kasvukeskus. Agentuuri nimi on natuke halva maiguga. Meie vaatame, kust äritulemus tuleb. Meie kui kasvukeskuse tugevus on äriline mõtlemine ja siin on koostöö kliendiga väga oluline,” räägib ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele