KUULA: podcasti "Täitsa pekkis" juhid edust ja ebaõnnestumistest elus ja äris
Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates käisid külas ebaõnnestumistest rääkiva podcasti "Täitsa pekkis" juhid Mihkel Vetemaa ja Katrin Hinrikus-Karu, kes tõdesid, et ebaõnnestumistega tuleb leppida, kuid seejuures on oluline uuesti proovida ja edasi tegutseda.
Sotsiaalmeedia turundus on järjest olulisem, kuna inimesed veedavad erinevates sotsiaalmeedia platvormidel lugematu arv tunde. Kuidas neid siduda just enda ettevõttega ning tõmmata inimeste tähelepanu? Just sellest järgmisel sotsiaalmeedia konverentsil 7. juunil L' Embitu Hotelis räägimegi.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.