• 04.05.22, 15:55

Milline on tele tarbimine ja turg Eestis täna?

Oluline on välja tuua, et rõhk on just sõnal täna, sest prognoosimaks, mis saab TV turust ja TV tarbimisest 2022. aastal, peaks ilmselt kasutama ajamasinat või olema selgeltnägija. Mängus on mitmeid majanduslikke, sõjalisi ja poliitilisi põhjuseid, mida on keeruline ette ennustada. MediaComi poolt tehtud uuringust selgus aga muu hulgas, et 38 protsenti mitte-eestlastest on hakanud vähem telerit vaatama ja seda kinnitavad ka Emori andmed: TV vaatamise aeg on tänaseks kukkunud 14 tunnilt nädalas 6 tunni peale ja inimesed alles otsivad suletud kanalitele alternatiive.
Milline on tele tarbimine ja turg Eestis täna?
Täna saab vaid konstanteerida asjaolu, et pärast seda, kui osadele kanalitele seati eetrikeeld, mõni kanal suleti ning avati uusi kanaleid, kuulub võimalikku kanalivalikusse 21 eesti- ja 6 venekeelset kanalit:

Seotud lood

Uudised
  • 30.03.22, 14:03
Taani meediaekspert: televisiooni tulevik juhtub juba praegu
Taani meedia- ja reklaamiekspert Christian Godske rääkis tänavusel Passwordil televisiooni olevikust ja tulevikust ning seda nii tarbija kui meediatööstuse vaatepunktist.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele