Taani meedia- ja reklaamiekspert Christian Godske rääkis tänavusel Passwordil televisiooni olevikust ja tulevikust ning seda nii tarbija kui meediatööstuse vaatepunktist.
- Christian Godske tänavusel Passwordil Kultuurikatlas. Foto: Raul Mee
Godske arvates mõtlevad kindlasti paljud tarbijad, et televisioon saab tulevikus olema midagi väga ulmelist, mida valitseb näiteks personaalne videoruum, võttes üle vana hea teleriekraani. „Näiteks kujutatakse ette, et turule tulevad kontaktläätsed, mis on ühendatud nutitelefoniga ehk põhimõtteliselt kõike, mida on võimalik ühendada nutitelefoniga, saab ühendada ka läätsedega,“ rääkis Godske ja avaldas, et kuigi ilmselt paljud arvavad, et see on midagi uut ja innovatiivset, siis tegelikult oli selline lahendus saadaval juba aastal 2014. Samas möönis ta, et kuigi selline läätsede lahendus on kättesaadav osadele inimestele, ei saa see olema peavoolu lahendus massidele. „Mis on selle mõtte tuum?“ Godske selgitas, et kuigi tehnoloogia areneb kiirelt, ei käi see sageli ühte jalga tarbijakäitumise ja massireklaami võimalustega.
Seotud lood
Hando Sinisalu vestles Taani televisioonieksperdi Christian Godskega televisiooni tulevikust. Christian esineb Passwordil ettekandega “TV aastal 2030”.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.