Tanki digisuuna juht: performance turundus on väga lühiajalise mõjuga
Agentuuri Tank digisuuna juhi ja tänavuse loovkonkursi BalticBest züriiliikme Irina Piiskoppeli sõnul ainult data-driven ja müügile orienteeritud kommunikatsiooniga eriti kaugele ei jõua. Oluline on ka brändi maine ning selle loomine ja säilitamine.
Agentuuri Optimist juhi ja tänavuse rahvusvahelise väikeriikide loovkonkursi BalticBest žüriiliikme Magnus Lužkovi sõnul on konkurssidel osalemise olulisus isegi kasvanud, kuna talentide jahtimine on muutunud agressiivsemaks. Lisaks rääkis ta, et vanemad brändid peavad täna konkurentsis püsimiseks rohkem pingutama ning pakkus, et nende agentuuris on Eestis ainsana tööl Metaverse’i projektidega tegelev põhikohaga spetsialist.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.