• 20.06.22, 15:22

Tanki digisuuna juht: performance turundus on väga lühiajalise mõjuga

Agentuuri Tank digisuuna juhi ja tänavuse loovkonkursi BalticBest züriiliikme Irina Piiskoppeli sõnul ainult data-driven ja müügile orienteeritud kommunikatsiooniga eriti kaugele ei jõua. Oluline on ka brändi maine ning selle loomine ja säilitamine.
Agenuuri Tank digisuuna juht Irina Piiskoppeli sõnul
  • Agenuuri Tank digisuuna juht Irina Piiskoppeli sõnul
Kuidas näete (rahvusvaheliste) reklaamikonkursside olulisust täna? Mida need annavad?

Seotud lood

Uudised
  • 17.06.22, 12:22
BalticBest 2022 loovuskonkurss on tööde esitamiseks avatud
Tähtaeg 12. august 2022
Iga-aastane globaalne väikeriikide loovuskonkurss BalticBest 2022 on nüüdsest tööde esitamiseks avatud. Tähtaeg tööde esitamiseks kukub 12. augustil.
Uudised
  • 09.05.22, 10:39
Magnus Lužkov: loovus ja performance turundus on tänaseks sotid klaariks teinud
Agentuuri Optimist juhi ja tänavuse rahvusvahelise väikeriikide loovkonkursi BalticBest žüriiliikme Magnus Lužkovi sõnul on konkurssidel osalemise olulisus isegi kasvanud, kuna talentide jahtimine on muutunud agressiivsemaks. Lisaks rääkis ta, et vanemad brändid peavad täna konkurentsis püsimiseks rohkem pingutama ning pakkus, et nende agentuuris on Eestis ainsana tööl Metaverse’i projektidega tegelev põhikohaga spetsialist.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele