• 20.06.22, 16:46

Turundusõppejõud: unustage aju, otsuseid teeme instinktide pealt

Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juhataja Andres Kuusik rääkis tänavu mais toimunud Äripäeva Kinnisvaraarenduse konverentsil neuroturundusest, reklaamist ja sellest, kuidas kliendile silma jääda.
Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juhataja Andres Kuusik.
  • Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juhataja Andres Kuusik. Foto: Marko Mumm
Lisaks tuli juttu sellest, kuidas kujundada pakkumisi niiviisi, et iga element oleks õiges kohas. Moderaator oli Kaarel Kose.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele