• 22.06.22, 12:26

#14poleokei jõudis maailma tuntuima loovkonkursi Cannes Lions finaali ja võitis pronkslõvi

Optimisti ja Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania #14poleokei jõudis maailma suurima loovkonkursi Cannes Lions PR- ja sotsiaalmeedia kategooriates shortlisti. 23. juunil selgusid võitjad ning esmakordselt vaba Eesti ajaloos võitis Eesti kampaania pronkslõvi ja seda avaliku sektori PR-kategoorias.
#14poleokei jõudis maailma tuntuima loovkonkursi Cannes Lions finaali ja võitis pronkslõvi
„Oleme Cannes Lionsi finaali jõudmise üle siiralt õnnelikud, kuid kindlasti pole meie selleteemaline võitlus veel lõppenud. Maailmas on endiselt palju riike, kus seksuaalse enesemääramise vanus on alla 16. eluaasta. Loodame, et tunnustus paneb üha rohkem inimesi ja riike mõtlema, et 14 pole okei,“ sõnas kampaania üks loovjuhte Anoorupa Bose.

Seotud lood

Uudised
  • 29.04.22, 09:51
Aasta Turundustegu võitja case study: „14 pole okei“ kampaania, mis viis seaduse muudatuseni
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2021 tiitli võitnud Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania „14 pole okei“ viis seksuaalse enesemääratluse vanuse alampiiri tõstmise seaduse muudatuseni, mis loodetavasti jõustub juba selle aasta 1. juunist.
Uudised
  • 21.04.22, 09:30
Suur tunnustus! Optimist võitis esimese Eesti agentuurina USA suurimal loovkonkursil kolm pronksi
Optimisti ja Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania "#14poleokei" on esimene Eesti töö, mis võitis Ameerika Ühendriikide suurimalt loovkonkursilt Clio Awards kolm pronksi. Ühtlasi kuulub Clio Awards maailma TOP5 loovuskonkursi hulka.
Uudised
  • 13.12.21, 14:00
Optimisti kampaania „14 pole okei“ võitis Epica Awardsil hõbeda
Lisatud Epica eestlasest žüriiliikme lemmikkampaaniad
Ühel maailma hinnatuimal loovkonkursil Epica Awards, mille grande finale leidis aset 9. detsembril, võitis Optimisti kampaania „14 pole okei“ hõbeda. Horvaatia agentuur Studio Sonda, kes võitis samuti tänavu BalticBestil kulla, pälvis "100 % FREE COVID JOURNEY" kampaania eest Epical hõbe- ja pronksmedali.
Uudised
  • 14.09.21, 11:15
Optimisti loovjuhid: tegime „14 pole okei“ kampaaniale nulleelarvega 360-kraadist turundust
Sotsiaalkampaania „14 pole okei“ sai erinevate tiitlitega pärjatud tänavusel Kuldmunal ning lisaks noppis enim auhindu hiljuti toimunud globaalsel väikeriikide reklaamikonkursil BalticBest. Kampaania loovjuhtide sõnul oli Eesti Seksuaaltervise Liit neile unelmate klient, kes lasi neil teha, mida heaks arvati, ning üheskoos jõuti kampaaniaga seaduse muudatuse eelnõuni, mis rakendub loodetavasti uue aasta alguses.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele