Optimisti kampaania „14 pole okei“ võitis Epica Awardsil hõbeda
Ühel maailma hinnatuimal loovkonkursil Epica Awards, mille grande finale leidis aset 9. detsembril, võitis Optimisti kampaania „14 pole okei“ hõbeda. Horvaatia agentuur Studio Sonda, kes võitis samuti tänavu BalticBestil kulla, pälvis "100 % FREE COVID JOURNEY" kampaania eest Epical hõbe- ja pronksmedali.
Epica Awardsi žürii koosneb üle 200 turundus- ja kommunikatsioonialaste väljaannete toimetajatest ja vanemreporteritest enam kui 500 riigist üle maailma. Eestit esindas žüriis Best Marketingi ürituste programmijuht, moderaator ja ajakirjanik Hando Sinisalu.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.