• 21.04.22, 09:30

Suur tunnustus! Optimist võitis esimese Eesti agentuurina USA suurimal loovkonkursil kolm pronksi

Optimisti ja Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania "#14poleokei" on esimene Eesti töö, mis võitis Ameerika Ühendriikide suurimalt loovkonkursilt Clio Awards kolm pronksi. Ühtlasi kuulub Clio Awards maailma TOP5 loovuskonkursi hulka.
Optimisti tiim
  • Optimisti tiim Foto: Harry Tiits
„Oleme Clio Awardsi kolmikvõidu üle siiralt õnnelikud, kuid kindlasti pole meie võitlus veel lõppenud. Maailmas on endiselt palju riike, kus seksuaalse enesemääramise vanus on alla 16-eluaasta. Loodame, et tunnustus paneb üha rohkem inimesi ja riike mõtlema, et 14 pole okei,“ sõnas kampaania üks loovjuhte Anoorupa Bose.

Seotud lood

Uudised
  • 13.12.21, 14:00
Optimisti kampaania „14 pole okei“ võitis Epica Awardsil hõbeda
Lisatud Epica eestlasest žüriiliikme lemmikkampaaniad
Ühel maailma hinnatuimal loovkonkursil Epica Awards, mille grande finale leidis aset 9. detsembril, võitis Optimisti kampaania „14 pole okei“ hõbeda. Horvaatia agentuur Studio Sonda, kes võitis samuti tänavu BalticBestil kulla, pälvis "100 % FREE COVID JOURNEY" kampaania eest Epical hõbe- ja pronksmedali.
Uudised
  • 30.09.21, 17:58
Aasta parimatest parim digitegu on selgunud
Täna tulid digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2021 esitlusele aasta parimad digiteod, millest žürii valis välja parimatest parima ehk Grand Prix.
Uudised
  • 14.09.21, 11:15
Optimisti loovjuhid: tegime „14 pole okei“ kampaaniale nulleelarvega 360-kraadist turundust
Sotsiaalkampaania „14 pole okei“ sai erinevate tiitlitega pärjatud tänavusel Kuldmunal ning lisaks noppis enim auhindu hiljuti toimunud globaalsel väikeriikide reklaamikonkursil BalticBest. Kampaania loovjuhtide sõnul oli Eesti Seksuaaltervise Liit neile unelmate klient, kes lasi neil teha, mida heaks arvati, ning üheskoos jõuti kampaaniaga seaduse muudatuse eelnõuni, mis rakendub loodetavasti uue aasta alguses.
Uudised
  • 26.08.21, 14:12
BalticBest 2021 konkursil noppis kõige rohkem auhindu Optimist
Eile auhindas rahvusvaheline žürii reklaamikonkursil BalticBest 2021 parimaid. Enim auhindu tuli Eestisse ja Lätti ning kõige tipus võidutsesid teravaid teemasid käsitlevad sotsiaalkampaaniad.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele