Reklaamiagentuur Optimist avas esinduse Indias ja võitis eelmisel nädalal maailma suurimal loovkonkursil Cannes Lionsil avaliku sektori PR-kampaania kategoorias pronkslõvi.
Optimist võitis Cannes Lionsil avaliku sektori PR-kampaania kategoorias pronkslõvi tööga "14 pole okei"
Optimisti asutaja Anti Jürgenstein rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kui keeruline on sellise tasemega konkursil tunnustust saada ja kui palju on auhind agentuurile juba uusi koostöövõimalusi toonud. Samuti kirjeldas ta, kuidas on läinud Optimistil Indiasse laienemine, kui keeruline on olnud India ärikultuuriga kohanemine ja millist potentsiaali sellel turul nähakse.
Kuula intervjuud siit:
Kõrgelt auhinnatud reklaamiagentuur avas esinduse Indias
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.