Elamusstuudio juht Mihkel Lubi rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et pidutsemiselt on kokku hakanud hoidma nii eratarbijad kui ettevõtjad. Tavapärasest erineb näiteks jõulupidude planeerimine, mille ettevalmistused on veninud.
"Ettevõtted räägivad, et vaatame kuhu läheme ja mida teeme siis kui puhkuselt tagasi tuleme või siis kui lapsed on kooli ära läinud," ütles Lubi ning lisas, et see on tavapärasest kindlasti erinev, sest enne üritati enne jaanipäeva asjad selgeks saada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.