• 11.08.22, 09:44

Promoty tõi influencer-suhete haldamiseks turule CRM tööriista

Promoty lansseeris influencer-suhete haldamise tööriista, mille abil saavad turundajad hallata ühes kohas oma koostööpartnereid, kampaaniaid ja postitatud sisu. Ettevõtte tegevjuhi Aleks Koha sõnul peegeldab uus toode uut ajastut influencer-turunduses.
Promoty tiim
  • Promoty tiim Foto: Kristel Pähkel
“Pealetulev generatsioon on väga teadlik, millliseid brände ja tooteid nad toetavad,” selgitab Aleks Koha, Promoty tegevjuht ja üks asutajatest. “Nii on ka influencer’id. Nad ootavad väga personaalset lähenemist: pidevat suhtlust, väikeste detailide nagu sünnipäevade mäletamist, üllatuspakke, kutseid PR üritustele ja muud taolist.”

Seotud lood

Uudised
  • 05.07.22, 13:47
Promoty kaasab raha, et lihtsustada koostööd sisuloojatega
Promoty alustas Funderbeami platvormil kuni 400 000 euro kaasamisega kuupõhise tasuga CRM-lahenduse turule toomiseks ning uue ärimudeli valideerimiseks.
Uudised
  • 17.06.22, 15:33
Kuidas kasvatada äri sotsiaalmeedias ja kui palju maksta influencer’ile?
7. juunil toimus Tallinnas Sotsiaalmeedia aastakonverents. Seal esinenud ekspertide sõnul on audiovisuaalne sisu tulnud selleks, et jääda ning üha enam kogub populaarsust TikTok, millest ei pääse varsti üle ega ümber ükski ettevõte, kes soovib konkurentsis püsida.
Uudised
  • 25.04.22, 14:19
Anni Rahula: influencer’id on täna juba nagu professionaalsed loovagentuurid
Influencer turunduse platvormi Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula ja blogi „A mida Henry teeb?“ eestvedaja Henry Jakobson rääkisid järjekordses Äripäeva raadiosaates „Eetris on turundusuudised“ influencer turunduse köögipoolest, influencer’ite vastutusest, enda isiklikest põhimõtetest, trendidest ja sellest, millistes muus maailmas populaarsust kogunud koostöövormides nad Eestis suurt tulevikku ei näe.
Uudised
  • 08.04.22, 08:58
Promoty võtab ette uue turuvallutuse
Funderbeami alternatiivturul kauplev Promoty valmistub kaheks rahakaasamiseks ja võtab ette uue turu.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele