• 21.09.22, 14:28

Blogijast ettevõtja ja õpetaja: punnitatud sotsiaalmeedia sisu ei vii kuhugile

Sisu loomine eri kanalitesse võib võtta hulganisti aega, kuid punnitatud sisu tegemine ei vii mitte kuhugile, selgus Äripäeva raadiosaatest „Lavajutud“.
Anna Lutter tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil.
  • Anna Lutter tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil. Foto: Raul Mee
Samuti ei ole käsitöö ja kodunduse õpetaja, blogija ja koolituskeskuse KUUT looja Anna Lutteri sõnul tarvis pingutada Instagrami lühivideoformaadi ehk reels’ide pealkirjadega, kuna neid loevad inimesed harva.

Seotud lood

Uudised
  • 08.06.22, 11:15
GALERII: Sotsiaalmeedia konverents
7. juunil toimus Tallinnas L'Embitu hotellis järjekordne sotsiaalmeedia konverents. Päeva juhtisid podcasti "Täitsa pekkis" asutajad ja saatejuhid Katrin Hinrikus-Karu ning Mihkel Vetemaa.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele