• 04.10.22, 10:22

Aasta Digitegu Grand Prix’ case study: ePPC suurendas tundmatu Saksa mobiiliäpi käivet 15 korda

Eesti digiturundusagentuuril ePPC Digitalil õnnestus Saksa mobiiliäpi Minimalist Phone’i käivet suurendada 15 korda. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil Google Ads reklaami kategoorias võidu ning lisaks ka Grand Prix’.
Aasta Digitegu Grand Prix’ case study: ePPC suurendas tundmatu Saksa mobiiliäpi käivet 15 korda
  • Foto: Laura Reiter

OLUKORD TURUL

Seotud lood

Uudised
  • 05.10.22, 11:42
Aasta Digitegu Grand Prix’ case study: innovaatiline lahendus, mis aitas Toyota veebiliikluse kvaliteeti üle ootuste tõsta
Kampaania eesmärk oli tõsta Toyota veebilehele püstitatud eesmärkide konversioonide määra. Selleks kasutas ADM Facebooki uut spetsiaalselt autotööstusele loodud lahendust Automotive Model Ads. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil innovaatilise digiturunduse kategoorias võidu ning lisaks ka Grand Prix’.
Uudised
  • 20.09.22, 16:25
Millised on Eesti parimad digitööd? Aasta Digitegu 2022 võitjad ja Grand Prix on selgunud
Lisatud žürii kommentaarid
Täna ja eile Eesti Filmimuuseumis toimunud digiturunduse aastakonverentsil Best Internet kuulutati välja Aasta Digitegu 2022 võitjad. Täna õhtul selgusid ka Aasta Digitegu 2022 Grand Prix, mille seekord otsustas žürii anda kahele tööle.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele