• 19.10.22, 14:32

Miks on äritulemuste mõjutamiseks oluline meediamõõdikutest regulaarselt kaugemale vaadata?

Esimeses episoodis arutavad Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist ja Tanel Rebane uuest analüütikaettevõttest Analytical Alley sellest, miks on alati oluline meediamõõdikud ärilisse konteksti panna, et saavutada maksimaalne mõju ennekõike müügitulemustele.
Miks on äritulemuste mõjutamiseks oluline meediamõõdikutest regulaarselt kaugemale vaadata?
Nende sõnul on konkurentsiolukord ja naturaalne nõudlus pidevas muutumises, mistõttu tuleks ka turunduse ja meediaga dünaamiliselt ringi käia.
Kuula saadet siit:
Initiative Eesti · Transformatsioon 1 - Mis on turunduse roll äritulemuste saavutamisel?
Initiative'i shortcasti „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele