Kui sel aastal toimuvate sündmuste kulud said paika pandud eelmisel aastal koostatud eelarve põhjal, siis tegelikkuses osutusid juba suvel toimunud peod 30–40% planeeritust kulukamaks. Suuremaid summasid tuleb tantsule ja trallile arvestada ka sügistalvel, kirjutab Äripäeva erileht Firmapidu.
OnePR Eventsi agentuuri juhi Maret Soomi sõnul olid hinnamuutused oodatud, sest maailmas valitsev olukord ei jäta puutumata kedagi. “Elekter, kütus, teenindus, toidu ja joogi omahind, transport – kõik need artiklid on eelarveridades läinud kallimaks,” sõnab ta ja lisab, et selge on see, et kui ettevõttel on vaja maksta suuremaid kommunaalarveid, on turundus- ja reklaamiosakondade ettevõtmised need, millelt kokku hoitakse.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.