• 03.11.22, 11:48

Akkadiani partner: halbu sõnumeid ei tohi üle suhkrustada

Koondamisteadete ja muude raskete sõnumite juures tuleb juhtidel olla aus ja rääkida nii nagu asi on, ütles suhtekorraldusfirma Akkadian kaasasutaja ja juht Kadri Lainas.
Sõnumiagentuuri Akkadian partner Kadri Lainas tänavusel Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil.
  • Sõnumiagentuuri Akkadian partner Kadri Lainas tänavusel Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil. Foto: Raul Mee
Näitena tõi Lainas viimati kõlapinda saanud mööblitööstuse koondamised. "Mul on väga kahju Standardi juhtidest ja omanikest ja veel suurem kahju töötajatest," rääkis Lainas ja ütles üldistades, et koondamised ei ole see koht, kus reibas loosung asja paremaks muudaks.

Seotud lood

TOP
  • 02.11.22, 13:05
Vaata, millised on TOP 3 edukaimat kommunikatsiooniettevõtet
Tänavusel Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil tunnustati Eesti parimaid suhtekorraldusettevõtteid. Vaata, kes jõudsid kolme parima sekka.
TOP
  • 02.11.22, 12:50
Suhtekorralduse TOPi võitjad vaatavad Eestist väljapoole
Lisatud suhtekorraldajate TOPi tabel
Suhtekorraldusfirmade TOPi esimest ja teist kohta jagavad Akkadian ja META Advisory. Nii Akkadiani partnerid Kadri Lainas ja Eneli Mikko kui ka META Advisory asutaja ja partner Andreas Kaju tõid välja, et nende üks olulisemaid tulevikuplaane on tegutseda rohkem rahvusvahelisemal skaalal.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele