• 10.11.22, 17:04

Oktoobri parim otsepost hiilgas sisukusega

Keskkonnahoid ja jätkusuutlikkus on lisaks üleüldisele kõneteemale saanud ka ettevõtete väärtuste ja igapäevase toimimisloogika prioriteediks. Temaatiliselt on seekordseks kuu parimaks otsepostiks valitud Estonian Celli tellitud Keskkonnaleht.
Estonian Celli tellitud Keskkonnaleht
  • Estonian Celli tellitud Keskkonnaleht
Haavapuitmassi tootev Estonian Cell on Eesti suurim biogaasi tootja. Vastutustundlikule tööstusettevõttele omaselt on nende tegutsemise punaseks niidiks keskkonnasõbralik tootmine ja mõtteviis. Keskkonnaleht pakub lugejale konkreetset teavet, kuidas ettevõte päriselt oma sõnade taga seisab ja rohelisema tuleviku heaks töötab.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele