Facebooki, TikToki ja Twitterit Eestis esindav firma hüppab pea 200miljonilise käibeni
Twitterit, Snapchati, Metat ja teisi gigante Eesti ja Baltikumis esindav firma kasvatas hüppeliselt oma käivet. Kui kolm aastat tagasi oli ettevõtte Httpool Baltics käive 5 miljonit, siis käesoleval aastal on käibeprognoos pea 200 miljonit.
Httpooli emaettevõttel on koostöö 15 000 reklaamijaga üle maailma, kelle seas on nii väikeseid ettevõtteid kui ka suurkorporatsioone. Foto: Veiko Tõkman
Majandusaasta aruande järgi tuli Httpool Balticsi esimene suur hüpe aastal 2020, mil müügitulu saavutati üle 22 miljoni euro. Ainuüksi käesoleva aasta kolmanda kvartali käive ulatub 81 miljoni euroni ning selle aasta prognoos on kokku 187 miljonit eurot.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.