Uued pakendid kasvatasid tublisti Talleggi turuosa
HKScani Baltikumi turundus- ja tootearendusdirektori Janne Laik-Lõhmuse sõnul on nii Talleggi uuendatud pakendid kui tooted lõpptarbija poolt vägagi soositud, mida näitab selgelt ka turuosa kasv.
Eelmisel aastal, täpsemalt kevadel 2022 alustas Tallegg brändi uuendamisega, mille esimeseks sammuks oli kevad-suve hooajatoodete turule toomine hooaja erikollektsioonina erilises värvirikkas kana-kamuflaaži mustris. Kevad-suvisele kollektsioonile järgnes üle mitme aasta ka pakendite uuendamine – uued pakendid tulid turule oktoobrikuus ja seda täiesti uue kontseptsiooniga.
HKScani Baltikumi turundus- ja tootearendusdirektor Janne Laik-Lõhmus ning agentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann räägivad intervjuus pikaajalisest koostööst, kriiside mõjust ning Rakvere uuest sloganist ja jõulukampaaniast.
HKScan värskendas hiljuti nii Talleggi kui ka Rakvere pakendeid – esimese puhul erineb see totaalselt senisest pakendikontseptsioonist. Tallegg on staažikas bränd, ent kuna selle sisu ehk tooted on uuenenud, siis tekkis vajadus seda värskust kaasaegsemalt ka tarbijatele kommunikeerida, rääkis ettevõtte turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus.
Eesti ainus ja suurim kanalihatootja Tallegg (AS HKScan Estonia) tähistab sel nädalal oma 65. juubelit. Talleggi turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus andis Best Marketingile sel puhul eksklusiivintervjuu.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.