• 12.01.23, 10:33

Ekspress Grupi digitellimuste arv kasvas eelmisel aastal 12 protsenti

ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 12% (IV kvartalis 6%) ja ulatus detsembri lõpus 146 608-ni.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mar-Liis Rüütsalu.
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mar-Liis Rüütsalu. Foto: Rauno Volmar
Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu kommenteeris: "Ekspress Grupi digitellimuste arv jätkas 2022. aastal kõigis Balti riikides tempokat kasvu, mis suurendas meie digitaalsete tellimuste müügitulu. Kasv tõestab, et tasulise sisu mudel on jätkusuutlik ja omab järjest olulisemat rolli meie meediaettevõtete tulupoolel. Kuigi Baltimaade inimeste kulutused on inflatsiooni ja üldise hinnatõusu tõttu järjest teravamalt tähelepanu all, hoidsid eelmise aasta ärevad sündmused lugejate huvi sõltumatu ajakirjanduse vastu endiselt kõrgel.

Seotud lood

Uudised
  • 22.12.22, 10:07
Delfi Meedia reklaamidirektor pääses juhtkonda
ASi Ekspress Grupp tütarettevõtte ASi Delfi Meedia nõukogu otsustas valida alates 1. jaanuarist 2023 uueks juhatuse liikmeks Sander Maasiku tähtajaga 31. detsember 2025. Sander Maasik hakkab vastutama ettevõtte reklaamivaldkonna eest.
Uudised
  • 09.12.22, 13:29
Ekspress Grupp omandab Leedu uudisteportaali
Balti riikide juhtiv meediakontsern Ekspress Grupp ostis Leedu suurimalt ajalehelt Lietuvos rytas veebipõhise uudisteportaali lrytas.lt.
Uudised
  • 31.10.22, 09:40
Ekspress Grupi 9 kuu müügitulu kasvas viiendiku võrra
Baltimaade juhtiva meediakontserni, AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu 9 kuuga viiendiku võrra 45 miljoni euroni ja ettevõte suutis vaatamata ebakindlusele majanduskeskkonnas ning sisendkulude kasvule teenida 1,6 miljonit eurot kasumit, selgub grupi kolmanda kvartali vahearuandest.
Uudised
  • 12.10.22, 11:02
AS Ekspress Grupp avalikustas 3. kvartali digitellimuste tulemused
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 21 protsenti ja ulatus septembri lõpus 151 430-ni.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele