• 10.02.23, 12:59

Kas igaüks võib olla copywriter?

Kogenud copywriter ja kirjutaja Kaidi Pajumaa kummutab viis levinumat müüti copywriterite ja copywritingu kohta, tuues muu hulgas välja, et reklaamtekstide ja hüüdlausete kirjutamine on üks keeruliseim ja aeganõudvaim kirjutamisharu ning on seetõttu teenusena ka küllaltki kallis.
Kaidi Pajumaa: "Hea reklaamtekst on kirjutis, mille lugemine teeb ärevaks, kui pakutud toodet ei osta."
  • Kaidi Pajumaa: "Hea reklaamtekst on kirjutis, mille lugemine teeb ärevaks, kui pakutud toodet ei osta."
„Copywriter? See on ju inimene, kes kirjutab erilaadi tekste Sinu eest.“ Nii see siiski pole. Julgen kirjutajana väita, et kirjutamismaailm on sama sügav kui see on lai ning copywriting on üksnes üks haru sellest.

Seotud lood

Uudised
  • 29.07.22, 14:03
Rait Milistver: copy't kirjutades võiks olla rõõmus ja puhanud
Sotsiaalmeedia turunduse eksperdi, Nullist turunduskooli ja Boost Yourselfi ühe asutaja Sven Nuumi ning 25aastase kogemusega copywriteri, loovjuhi ja koolitaja Rait Milistveri sõnul võib igaühest saada copywriter, ent see eeldab pidevat harjutamist ja praktiseerimist – pelgalt teoreetilistest teadmistest siinkohal palju abi ei ole.
Saated
  • 21.07.22, 15:15
Kuula ja ära enam eksi: need on vead, mida müügiteksti kirjutamisel vältida
Tihti kipub müügitekstidest välja jääma see, millist tulemust toode või teenus inimesele pakub, selgus saatest „Äripäeva fookuses“.
Uudised
  • 17.05.22, 15:00
Solaris Keskuse turundusjuht keskuse uuest veebilehest: see on kui põnev juturaamat
Solaris Keskus on peagi lansseerimas oma uut kodulehte, millele nad lähenesid päris loominguliselt ning tavapärase poeinfo asemel on copywriter lasknud oma fantaasial lennata. Tulemuseks on humoorikas ja eristuv lahendus, mida saab lugeda kui juturaamatut. Keskuse turundusjuht Kristin Lepikson rääkis lähemalt.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele