• 24.04.25, 08:54

Tööandja pilk: mida ma päriselt otsin, kui loen turundaja CV-d?

Ühele turundusspetsialisti kohale võib kandideerida sada inimest, ent valituks osutub enamasti vaid üks. Äripäeva turundusjuht Keit Alev jagab hüva nõu, kuidas levinuimaid kandideerimislõkse vältida.
Äripäeva turundusjuht Keit Alev
  • Äripäeva turundusjuht Keit Alev
  • Foto: Kristi Sits
Viimasel ajal olen aina sagedamini näinud kurvameelseid LinkedIni postitusi turundajatelt, kes „jälle ei osutunud valituks“. Mõistan. Olen aastate jooksul kokku pannud suure turundustiimi ja läbi viinud üle 70 töövestluse, mille jaoks omakorda tutvunud sadade ja sadade CV-dega. Kandideerijate arv ühele turundusspetsialisti positsioonile on Äripäevas kahel viimasel aastal olnud umbes 80, tipphetkedel isegi 150. Jagan oma kogemustest lähtuvalt näpunäiteid turundajatele, mida mina tööandjana CV-st ja töövestluselt otsin.

Seotud lood

Uudised
  • 23.01.25, 09:24
Turundussektoris on konkurents haripunktis
Valdkonniti on konkurents praegu tihedaim transpordi- ja logistika-, teenindus- ja turundussektorites, kus viimase 12 kuu lõikes on keskmine kandideerijate arv vaba ametikoha nimel ületanud 70 kandideerija piiri, näitavad CVKeskus.ee andmed.
Uudised
  • 16.04.25, 10:29
Vaata, kes on Baltikumi TOP Tööandjad
Kui Eestis on edetabeli tipus rahvusvahelised ettevõtted, siis Lätis ja Leedus eelistatakse pigem kodumaised tööandjad.
Uudised
  • 27.03.25, 11:05
Turundajate palgaootus on 2582 eurot kätte
Turundajate praegune palgaootus on töökohta vahetades kõigest 2% rohkem kui eelmisel aastal samal ajal, näitavad CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri korraldatud tööturu-uuringu tulemused.
Uudised
  • 20.03.25, 09:59
Turundusjuhi palk on Eesti kõrgeimate palgapakkumiste seas
Viimase kuue kuu jooksul avaldatud palgapakkumistest ületas 3000 euro piiri 15% ning 3% palgapakkumistest küündisid vähemalt 5000 euroni, selgus CVKeskus.ee tööportaali värskest ülevaatest.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele