• 03.04.23, 11:22

Mood ja psühholoogia: kuidas muuta oma toode trendikaks?

Moepsühholoog ja raamatu “Big Dress Energy” autor Shakaila Forbes-Bell rääkis tänavusel Passwordi konverentsil, miks moepsühholoogia on oluline ning kuidas brändid saavad selle enda heaks tööle panna.
Briti moepsühholoog Shakaila Forbes-Bell tänavusel Passwordil.
  • Briti moepsühholoog Shakaila Forbes-Bell tänavusel Passwordil. Foto: Raul Mee
Esmalt selgitas Forbes-Bell lahti moepsühholoogia olulisuse ning miks peaksid brändid sellele tähelepanu pöörama. Uuringud on näidanud, et riietus aitab inimestel end identifitseerida ning mõjutab olulisel määral nende käitumist. "Samuti hindavad teised meid paljuski just riietuse järgi ja teevad sellest mõjutatult järeldusi," sõnas ta ja lisas, et riietega seostuvad inimestel väga kindlad arusaamad, näiteks ülikonda kandev inimene jätab targa ja eduka mulje, arstikitlit kandva inimese puhul eeldame, et ta on intelligentne ja pühendunud. Seetõttu saab öelda, et riietel on justkui teatav mõjuvõim, mida ei tasu alahinnata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele