TGS Baltic turundus- ja kommunikatsioonijuht: kuidas eksperdid meedias rääkima saada?
Advokaadibüroo TGS Baltic turundus- ja kommunikatsioonijuht Heleri Michalski räägib enda kogemusest, kuidas toetada ekspertkommunikatsiooni nii, et ka kõige meediakartlikumad eksperdid rääkima veenda.
TGS Baltic turundus- ja kommunikatsioonijuht Heleri Michalski. Foto: Marko Krusel
Mul on olnud õnn üle kaheksa aasta peamiselt erialaekspertidega koostööd teha, aidates nende sõnumeid avalikkusele vahendada. Panen alljärgnevalt kirja mõned lähtekohad, millest võib olla abi sisuka ekspertkommunikatsiooni korraldamisel, et väljapaistev oskusteave üldse kajastamiseni jõuaks ja seda võimalikult valutult.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.