• 15.06.23, 13:38

Eestlaste restorani turundaja Abu Dhabis: panime äri püsti tänu suitsukalale ja printsi soosingule

Eestlased avasid Abu Dhabis eelmisel aastal põhjamaade stiilis restorani Valgerand, kus müüakse nii suitsukala kui ka burgereid, mis on sealsete inimeste jaoks eksootika. Olulist rolli äri õnnestumises mängis ka Dubai prints, rääkis restorani turundaja Karl Lilienberg.
Karl Lilienberg
  • Karl Lilienberg Foto: Simo Sepp
“Kui mõelda restorani algusloole, siis Dubai EXPO raames Taste Estonia restoranis käis läbi üks Dubai printsidest ja tänu sellele tegelikult see esmane buum tuli. Kui kuninglikust ringkonnast keegi midagi jagab, siis see on järgmine kuum asi, mida minnakse vaatama,” sõnas Lilienberg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele